1. Cum cumpăr?
2. Cum plătesc?
3. Livrare
4. Servicii clienţi
4. Informaţii utile
6. Informaţii legale
7. Contact
La livrare, fiecare produs va fi insoţit si de un certificat de calitate şi conformitate . De acest certificat de calitate şi conformitate vor beneficia toate produsele cumparate prin intermediul site-ului www.reumplere-toner.ro, conform legislaţiei în vigoare. Acest certificat de calitate şi conformitate poate fi vizualizat pe site la pagina detaliată a fiecărui produs. De asemenea veţi putea descărca “Certificatul de calitate şi conformitate”, în format PDF, de aici.
Toate produsele comercializate prin acest site sunt noi şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
În cazul în care aveţi un produs defect aflat în garanţie, îl puteţi returna fie venind personal la sediu, fie prin curier. Produsul trebuie să fie însoţit de certificatul de garanţie şi actul de achiziţie. Produsele defecte, aflate în garanţie, se vor înlocui în 30 zile de la data primirii sesizării. Costul transportului pentru returul unui produs aflat în garanţie este suportat în totalitate de compania noastră dacă veţi utiliza serviciile unui curier agreat de noi (Nemo) .
Pentru transmiterea unei sesizări, vă rugăm să completaţi formularul de garanţie aflat în contul dvs de client. Paşii pe care îi veţi urma în depunerea unei sesizări:
- vă veţi autentifica în contul de client folosind userul (adresa de email) şi parola
- veţi accesa categoria “Sesizări”
- veţi completa toate câmpurile
- apăsaţi butonul Trimite
Pe adresa de email veţi primi o notificare privind sesizarea dvs. Această notificare trebuie ataşata coletului pe care îl veţi returna. În cazul în care certificatul de calitate şi conformitate al produsului lipseşte, acest lucru trebuie semnalat în maxim 48 ore, în scris, la adresa de email: office@reumplere-toner.ro Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
IMPORTANT
Notificarea primită pe adresa de email cu privire la sesizarea dvs trebuie ataşată coletului pe care îl veţi returna. Veţi putea returna GRATUIT produsele aflate în garanţie numai prin curierii agreaţi de către Ravi Corporation: Nemo. Daca veţi alege o altă firmă de curierat, dvs veţi achita costul transportului.
Pentru informaţii suplimentare, nu ezitaţi să ne contactaţi !
Linkuri utile:
→ Politica de confidenţialitate
→ Contact