Ajutor
1. Cum cumpăr?
2. Cum plătesc?
3. Livrare
4. Servicii clienţi
4. Informaţii utile
6. Informaţii legale
7. Contact
Costul transportului este suportat în totalitate de client iar produsele trebuie să respecte condiţiile de retur. Pentru a returna un produs veţi completa formularul de retur. Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite (trebuie să fie insoţite de documentele originale şi în ambalajul original) dupa aceptul furnizorului.
Returul de produse poate fi solicitat pentru una din următoarele situaţii:
- Lipsa certificatului de garanţie sau apariţia unor defecte în perioada de garanţie
- Produse nefunctionale - dacă produsul este nefuncţional în primele 24 de ore de la recepţia sa, puteţi solicita returnarea produsului în vederea înlocuirii cu un produs nou. Costurile de retur şi livrare a produsului corect vor fi suportate în totalitate de către compania noastră.
- Produse nesolicitate - dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalaţi cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul greşit şi a fi livrat cel corect. Costurile de retur şi livrare a produsului corect vor fi suportate în totalitate de către compania noastră doar in reteaua curierului.
Formularul de retur
În cazul în care veţi dori returnarea produselor, este necesar să completaţi formularul de retur. Pentru a descărca formularul de reutur, apăsaţi aici . Ne rezervăm dreptul de a refuza returul produsului sau de a opri o sumă din valoarea produsului în următoarele situaţii:
- deteriorarea ambalajului;
- uzura produsului;
- zgârieturi sau lovituri;
Pentru informaţii suplimentare, nu ezitaţi să ne contactaţi!
Linkuri utile:
→ Garanţii
→ Contact